1393/08/18

کاریارارقام به عنوان ارايه دهنده راه حل های جامع و نوین امنیتی، در ادامه برگزاری موفقیت آمیز دوره هایSANS  در ایران، اقدام به برگزاری نوبت سوم دوره 504 به همراه برنامه نویسی python جهت تست نفوذ ( روش وتکنیکهای نفوذ،مدیریت رخداد) در پنجاه ساعت نموده است.

براساس این گزارش، این دوره درسطح فوق تخصصی امنیت سایبری بوده و دانشجویان حتما بایستی دوره های ۳۰۱ یا ۴۰۱ و یا CEH را پیش از این گذرانده باشند.

این گزارش می افزاید، این دوره آموزشی برای کسب دانش جامع و کامل از امنیت اطلاعات و روش هاى نفوذ و شناخت انواع حملات طراحی شده و در آن به آموزش روش هاى حمله که توسط نفوذ گران انجام مى شود، پرداخته می شود.

اهداف این دوره که دانشجویان در آن علاوه بر فراگیری بهینه و کاربردی درکوتاهترین زمان، با سناریوهای لابراتواری متنوعی نیز آشنا خواهند شد، عبارتند از: فراگیری پیاده سازی اکسپلویت، فراگیری قدم به قدم اجرای انواع حملات، روش های تخصصی شناسایی آسیب پذیری و پیاده سازی روش های مختلف حملات شبکه، مدل سازی تهدیدات و اجرای صحیح حملات در محیط های فوق امن و همچنین آمادگی کامل جهت اجرای تست نفوذ در محیط های واقعی و تحت وب و استفاده کامل از ابزارهای تخصصی هک و نفوذ مانند  Metasploit Framework، Aircarck ، BurpSuite، w3af، Scapy و Nmap.

گفتنی است مرکز آموزش کاریار ارقام (cdigit.com) ضمن داشتن گواهینامه تائید صلاحیت از شرکت ملی نفت ایران و عضویت در شورای عالی انفورماتیک، با ارائه دوره‌های تخصصی و  بالاترین استاندارد فنی، هم‌اکنون مدارک دوره‌های خود را با تائید مرکز آموزش مدیریت دولتی و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اعطا می‌نماید.

سایر خبرها

«تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»